Forums  ›  RONUDISM FORUM  ›  DISCUTII GENERALE

Vacanta 2016

MAi e puțin pana la vara, așa ca am început sa ne facem planuri. Încă nu știm dacă vom merge în tara sau în străinătate. Am fi bucuroși dacă ne-ar însoți și alt / alte cupluri. Sunt oferte de vile pentru naturism pentru ai multe persoane.

Vom petrece și câteva weekenduri pe litoralul nostru.

Dacă sunt amatori sa ne însoțească,  așteptăm un semn.

Eu personal o sa ma deplasez foarte des la Ocna Sibiului...e un loc super pentru relaxare si nudism...incepind cu luna mai cred ca se va incalzi bine

Cam exagerata afirmatia ta. Locul ala s-a transformat intr-o vale plina de pamant in care nu ai absolut nici o conditie si nici macar dusurile de acolo nu mai merg. Din pacate nu e un loc ok .

La cit costa...merita...important e soarele nu neaparat luxul...Eu nu-s o persoana cu fumuri si nici foarte pretentioasa...Important e aerul si soarele...:)

Eu sunt sibian si nu merg la Ocna ... Nu am nevoie de lux, dar imi place curatenia (chear si in mijlocul naturii) si ma deranjaza micii si manelele ...

eu cred ca o sa incep cu o saptamana prin salbaticia insulelor dunarii. peisajul e unic, nisipul e fin... eu le numesc madagascar de romania :))

94402595.jpg52.7K37 views

Romeo poti sa dai niste coordonate la insulele astea?sunt superbe

Gostinu cred   judetul Giurgiu ?

aia este :) 

numai ca plaja consacrata e cam plina de manelute, asa ca noi o ardem mai pe mijlocul insulei sau daca stam mai mult, mergem pe lungu (insula mare din spate)

e si aproape si e deosebita zona (se poate si mai bine, mai spre dobrogea)

ca si coordonate ar fi astea:  43°59'16.19"N  26° 8'51.12"E

si ar mai fi aici  44° 2'26.35"N   26°21'53.37"E

dar este mai exclusivista (numai posesorii de ambarcatiuni :) )

si bineinteles, dunarea e lunga si plina de peisaje virgine, pentru care am facut un hobby in a le gasi in ultimii ani

20-25 iunie, sigur la Vadu. foarte sigur voi avea companie o prietena nudista. sper sa fie bine.