|
|
AnonymousUndefined0 posts
Salut si bine v-am gasit!
Eu sunt Dan, nou venit in aceasta comunitate.
As merge cateva zile undeva in perioada mentionata in titlul topicului, as prefera marea. Vreau sa profit de putinele zile cu soare in care se mai poate sta pe plaja.
Plec din Timisoara (voi fi singur) si daca mai sunt amatori, ii iau cu maxima placere! Doar sa dati de stire. Nu am echipament de camping si nici nu ma gandesc sa investesc acum in asa ceva, asa ca, ma voi orienta spre ceva hotel, pensiune. V-as fi recunoscator pentru orice sugestie (nu am mai fost de cel tin 10 ani pe litoral)!
Multumesc
|
|
sorinAdministrator884 posts Se pare ca favorita anului este Plaja LA HAMACE :) Acces usor, nisip fin, preturi acceptabile :) "www.ronudism.ro" |
|
Se pare ca favorita anului este Plaja LA HAMACE :) Acces usor, nisip fin, preturi acceptabile :)
Multumesc, Sorin! Cred ca ma orientez spre Ungaria, e aproape. Parca n-as vrea sa stau singur, nici pe drum, nici la mare....daca as fi gasit si alti amatori, era altceva..
|
|
sorinAdministrator884 posts Vara urmatoare sper sa ajung si eu in Ungaria. Sa vad cum arata un camping adevarat de nudism :) "www.ronudism.ro" |
|
Vara urmatoare sper sa ajung si eu in Ungaria. Sa vad cum arata un camping adevarat de nudism :)
Sunt sigur ca se poate face si la noi unul adevarat... mai adevarat ca ale lor! Daca stam stramb (cu sau fara textila pe noi) si judecam drept, chiar se poate!
O sa ma gandesc si vin cu o idee. Asta chiar poate fi un business bun!
;)
|
|
sorinAdministrator884 posts
Eu inca sunt surprins ca nu a facut nimeni in Romania. Macar o tentativa de camping.
Hmmm Parca a fost un mini camping la 2 Mai unde puteai sa stai si nud dar cred ca a fost vandut.
"www.ronudism.ro" |
|
Eu inca sunt surprins ca nu a facut nimeni in Romania. Macar o tentativa de camping.
Hmmm Parca a fost un mini camping la 2 Mai unde puteai sa stai si nud dar cred ca a fost vandut.